On Thu, 11 Apr 2013 08:33:58 +0300, spakainas wrote: > Nu taigi tiGzlei - tas, kas tik sekmadieniais į bažnyčią važinėja > vistiek perka dyzelinį universalą laivą, vietoj kokio nors smagaus kupė? Nevisiem kupe smagu. Yra kam nepatogu isest ir krato. Yra kam darbas kupo neperka, nes nepriklauso. Yra kas turi shuni. Yra kas daug nevazineja, bet jei jau vaziuoja tai su seima. Yra firmu kur diktuojami keletas fixuotu modeliu ir vien zyzeliai. Didzioji dauguma tokiu grabu perkama ant firmu. Tai beje visiskai nereiskia, kad privaloma dxja vaziuot. Fliukylende anot oficialios statistikos ~80% bnv/mini vairuotoju yra virs 40metu: 30% 4x metu, 25% 5x metu, 26% virs 60 metu. Jei atimtume mini, tai skaiciai butu dar blogesni. Blogiau turbut tik pas mersa su lexusu. Nx tiem pirdylom "smagus" kupai? > O visgi gryžtam prie esminio klausimo: visgi kaip ten su pardavyklom > reikalai - visi specialiai prisuka odometrą, kad solidžiau atrodytų, ar > vistik tikrai nemažai nuvažiuoja? Kas tie visi? Fliukylende gal 40mln automobilu. Tarp ju yra ir tokie kurie vaziuoja daug. Bet toli grazu net ne dauguma. > Na ir pabaigai - tu sakai kad dauguma turinčių didelį dyzelinį > universalą ištiesų važiuoja mažai (primink, kiek ten - 10k per metus)? O > aš sakau kad nixuja - važiuoja kur kas daugiau, taip po 30 ir daugiau. > Ir kuris dabar teisus? ;] Kiek pazisti tokiu zyzeliniu grabu turetoju kokiam fliukylende? -- kthxbai.