Tema: Re: Pamastymai del ridos : D
Autorius: spakainas
Data: 2013-04-11 09:33:52
Nu taigi tiGzlei - tas, kas tik sekmadieniais į bažnyčią važinėja
vistiek perka dyzelinį universalą laivą, vietoj kokio nors smagaus kupė?
O visgi gryžtam prie esminio klausimo: visgi kaip ten su pardavyklom
reikalai - visi specialiai prisuka odometrą, kad solidžiau atrodytų, ar
vistik tikrai nemažai nuvažiuoja?
Na ir pabaigai - tu sakai kad dauguma turinčių didelį dyzelinį
universalą ištiesų važiuoja mažai (primink, kiek ten - 10k per metus)? O
aš sakau kad nixuja - važiuoja kur kas daugiau, taip po 30 ir daugiau.
Ir kuris dabar teisus? ;]