Tema: Re: Softo ataujinimas E61, 2006.
Autorius: Arnas
Data: 2013-03-13 17:32:37

"Dainiushas"  wrote in message news:khq13h$364$1@trimpas.omnitel.net...
>tolesnė trauką turi omeny ką? ten torkas vienodas iki 5krom berods.

ydomu butu dyno grafika pazhiuret. gamintojas kartais grafikus pagrazina ;)
as va tau imeciau realius grafikus o ne gamintojo suapvalintus :)

>nu. Ir kiek lauki? Aš gal nejautrus, bet man net ant dyzelio nėra jausmo,
>kad lauki.

faktas kad kazko reikia laukti. Ar kol uzhsipus ar kol uzhsisuks rpm. Tai
uzhknisa.

>tai kai hi-end'ą pradedi lygint su "civiliokais", tai taip ir gaunasi, kad
>lyginasi juokingai.

stop. kas yra civiliokas o kas hi endas? :) N54 su kitokia programa dedamas
y 1M. O ir nevisai tai norejau pasakyt.
Esme tame kad kai nori padaryti gali. Ir nevisiem ta astma pasireiskia.
Lygint M54 su senovishku ir dar dazhnai neveikianchiu vanosu su 6 metais
jaunesniu N54 biturbo irgi nezinau ar korektiska.

>ir kas jame blogai?

papildomas nereikalingas vozhtuvas, uzh kury aishku praplautom smegenim
sumoka ne kas kitas o vartotojas. reikejo keliu metu kad suprast ir
atsisakyt tos nesamones.

>o tas kuo blogas? ypač turint omeny su kokiais pampersais tada vaikščiojo
>commonrail'as

pumpe duze kad sugalvot turbut reik ilgai gert ir narkotikus vartot.
netikslus shlamshtas, purkstukai tikras technikos shedevras, velgi reikejo
keliu metu kad suprast ir atsikratyt. Ka reiskia su pampersais vaiksciojo?

>tipo BNW 4.0d buvo kažkaip geresnis? Lievai čia užvažiavai, tada bent jau
>3.3tdi reikėjo kišt, tas tai tikrai biskį juokingas su V8 ir visu jo
>abviesu

o pas bmw irgi paskirstymo grandine motoro gale? :D

>šiaip tai labai neblogas netgi sprendimas, užtrunki papildomą pusvalandį,
>bet priėjimą žmonišką turi

aha A8 D2 V8 tikrai kad per pusvalandi viska nusiardai :) sprendimas
tinkamas yra padaryt grandine kuri yra lifetime ir kuria naudoja dauguma bmw
varikliu.
Jei jau keiti grandine turbut labiau apsimoka visa varikli keist nes rida
bus nei 200 nei 300kkm...

>Dabar dar pasakyk, kas BMW niekad nebuvo nesąmonių prigaminę :)

beabejo buvo, bet baikim piesht VAG kaip patikimumo ir inovaciju etalona.
Taip toli grazu nera.