Tema: Re: to Abasiejus
Autorius: Dichkis
Data: 2009-01-26 09:53:40
Nerijau, "paskes" tie spileriukai juodoje spalvoje ir jie bus vienalyte
juoda mase, Ablasiejaus carboniniai astresni spoileriukai labiau atrodo
funkcionalus, negu tie apvalaini buki Snicelio:)
Aisku cia skonio reikalas, bet jeigu jau apsispresi prie vienalytes juodos
spalvos, tai spoleriukai/akcentas padarys "dingau".
Siulau bent jau tada carbono imitacija deti arba apvilkti juos carbonu ir
perlakuoti.
Ir vis vien Snicelio ne tokie grazus, kokie buvo dedami ant CSL'o.