Tema: Re: to Abasiejus
Autorius: Ablasiejus
Data: 2009-01-26 08:34:47
nu as nzn :)
Man jie stebuklingai neatrodo. Manau be tu troseliu nesilaikys. Arba
nusiemus buferi is kitos puses prisukti. Plius tas atsikisimas sone. Ir kaip
dar tiksliai padarytas jis. Turi 1:1 sueiti, o tai primeti kaip ten zemes
kaupsis.
Kazkaip man atrodo, prie juodos auto tie club sport gal zetusi..
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E46-3-SERIE-M-TECH-CLUB-SPORT-CARBON-FIBER-SPLITTER_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2em63Q2el1177QQhashZitem250359771341QQitemZ250359771341QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
O nera nuo m3 gtr kokios lupos vietoj situ?