Tema: Re: '02 e46 330d 135kW mechanika
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-04-22 09:40:56
ai, tai is interneto bet kas gali. tutis tai atmintinai visu shustru 
tachkiu arklius ir kreives moka

On 2009-04-22 08:34:21 +0200, "Arnas" <arnas@bbd.lt> said:

> o pagal ka nusprendei kad mintinai juos zhinau? :)
> 
> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message
> news:gsmdak$aq6$1@trimpas.omnitel.net...
>> nu bet tai tu pats pagalvok, kad geriau nei begiu perdavimus atmintinai
>> kalti :)
>> 
>> On 2009-04-22 07:37:18 +0200, "Arnas" <arnas@bbd.lt> said:
>> 
>>> ble jo, bedele. einu upiu ir ezheru pasimokyt!
>>> 
>>> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message
>>> news:gsma8e$6c7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> o dabar arnai tu man paaiskint nx tokius dalykus laikyti galvoje. :) o
>>>> vat
>>>> desimties didziausiu lietuvuos upiu ir ezeru neisvardintum be googlo...
>>>> 
>>>> On 2009-04-22 07:09:20 +0200, "Arnas" <arnas@bbd.lt> said:
>>>> 
>>>>> ash kazhkodel abejoju. tarkim paimkim 3.0d kuris vienas zhenkliausiai
>>>>> stimpanchiu ant aukshtu t.y. 135kw. jis turi 390Nm prie 1750 ir kadangi
>>>>> turi
>>>>> 184ag prie 4000rpm tai = 328Nm prie 4000rpm, t.y. tures 84% max torko.
>>>>> Paimkim dezhe kurios 1st gear 3.42, 2nd 2.21, tarkim turim ~2500rpm
>>>>> antra
>>>>> pavara ir paspaudzhiam dugna. Nekickdowninus turim max (nes prie
>>>>> 2500rpm
>>>>> vistiek bus shiek tiek mazhiau Nm nei prie 1750) 861.9Nm y kardana
>>>>> neatmetus
>>>>> transmisijos nuostoliu. Jei pakickdownina turim ~3900rpm, ~328Nm ant
>>>>> alkuninio ir 1122Nm y kardana neatmetus transmisijos nuostoliu. Taigi,
>>>>> pakickdowninus turim ~30% daugiau torko y ratus.
>>>>> 
>>>>> Taipogi sukele abejoniu tavo minimas kickdowninimas prie 3800rpm.
>>>>> tarkim
>>>>> yra
>>>>> GM 5L40E automatine dezhe. jos pirma pavara 3.42, antra 2.21. kickdown
>>>>> antrai pavarai esant 3800rpm tikrai nedaro, nes jy padarius rpm'ai
>>>>> turetu
>>>>> but ~5900. esant trechiai pavarai ir paspaudus dugna prie 3800 rpm irgi
>>>>> kickdown nedaro nes rpmai butu ~5250 (trechios pavaros perdavimai
>>>>> 1.60).
>>>>> ketvirtai esant irgi nedaro, nes permetus y 3-chia butu 6000rpm. Manau
>>>>> nedaro net esant 5tai (5tos ratio 0.75 vs 4tos 1.00) nes permetus
>>>>> ishkart
>>>>> kaltu y ribotuva (5000rpm). Taigis kazhkaip abejoju ar bmw suklydo,
>>>>> greichiau suklydai tu.
>>>>> 
>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:gslcal$jqd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Tai paziurek standartines kreives. Suprasi, kad cia bmw suklydo.
>>>>>> Veliau
>>>>>> sita klaida kiek zinau istaise.
>>>>>> 
>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message
>>>>>> news:gsjh2t$r57$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> manau jei nechipintas dyzelis tai dezhes kompas suprogramuotas kad
>>>>>>> kickdowninus akseleruotusi greichiausiai.
>>>>>>> 
>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:gsihmf$5jn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Ypac normalu kai kick down daro iki ~3800rpm ir bando sukti iki
>>>>>>>> redline.....
>>>>>>>> 
>>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:gsihj6$5ee$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Viskas su tuo automatu tvarkoje. Normaliai vaziuoja, normaliai
>>>>>>>>> jungia
>>>>>>>>> begiu. Jokiu priekaistu.
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> "G.S." <xx@xx.xx> wrote in message
>>>>>>>>> news:gsihfd$5ag$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> O kas tam automate nepatiko ?
>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> As pries pirkadamas ta 330d pabandziau automata ir nusprendziau
>>>>>>>>>>> kitaip.
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:gsih6d$4s9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> nieks ir nesako kad baisu ar blogai. Jei tinka ir patinka, kodel
>>>>>>>>>>>> ne...tarkim, toks kaip tucio buvo su tais 6begiais..man jau
>>>>>>>>>>>> automatas geriau tadum...
>>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:gsigju$41i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> kita vertus - draugui vag'o sheshiabege mechanika pagriuvo, du
>>>>>>>>>>>>> guoliai ir keli sinchronizatoriai 900Lt....plius dar nuimt
>>>>>>>>>>>>> idet.
>>>>>>>>>>>>> Tai ne taip ir baisu tie automatai :)
>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>>>> Dainius
>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>> "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>> news:gsig5t$3ei$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> automatas, ar mechanika, jokio skirtumo kainoj, 
>>>>>>>>>>>>>> remonto..vienam pavaru deze,
>>>>>>>>>>>>>> kitam didele tikimybe, kad smagratis ir sankaba....
>>>>>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>> news:gsig1e$386$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> Jei automatas, tai gali netiketai subireti. Jei mechanine, 
>>>>>>>>>>>>>>> tai gali tekti
>>>>>>>>>>>>>>> sankabos komplekta pirkti.
>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>> Neigiami igimti dalykai dyzeliui yra turbina, purskalai, 
>>>>>>>>>>>>>>> siurblys, bei
>>>>>>>>>>>>>>> zinoma oro srauto matuokle. Galioja ir siam variantui.
>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>> "messiah" <info@info.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>> news:gsifkt$2m2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>> '02 metu. Kokiu didesniu negerumu eksploatacijoje galima 
>>>>>>>>>>>>>>>> tiketis ? Kazhko
>>>>>>>>>>>>>>>> neigiamo igimto turi po kapotu ? nes visa kita daug mazh 
>>>>>>>>>>>>>>>> aisq.
>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>> Patikra shiuo atveju - tik diagnostika variklio ? Suzhinoti 
>>>>>>>>>>>>>>>> realia rida
>>>>>>>>>>>>>>>> shansu turbut nera ?
>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>> Achiu.
>>>>>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>> p.s. individual - tik interjero tam tikru atributu skirtumas 
>>>>>>>>>>>>>>>> ?