ai, tai is interneto bet kas gali. tutis tai atmintinai visu shustru tachkiu arklius ir kreives moka On 2009-04-22 08:34:21 +0200, "Arnas" <arnas@bbd.lt> said: > o pagal ka nusprendei kad mintinai juos zhinau? :) > > "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message > news:gsmdak$aq6$1@trimpas.omnitel.net... >> nu bet tai tu pats pagalvok, kad geriau nei begiu perdavimus atmintinai >> kalti :) >> >> On 2009-04-22 07:37:18 +0200, "Arnas" <arnas@bbd.lt> said: >> >>> ble jo, bedele. einu upiu ir ezheru pasimokyt! >>> >>> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message >>> news:gsma8e$6c7$1@trimpas.omnitel.net... >>>> o dabar arnai tu man paaiskint nx tokius dalykus laikyti galvoje. :) o >>>> vat >>>> desimties didziausiu lietuvuos upiu ir ezeru neisvardintum be googlo... >>>> >>>> On 2009-04-22 07:09:20 +0200, "Arnas" <arnas@bbd.lt> said: >>>> >>>>> ash kazhkodel abejoju. tarkim paimkim 3.0d kuris vienas zhenkliausiai >>>>> stimpanchiu ant aukshtu t.y. 135kw. jis turi 390Nm prie 1750 ir kadangi >>>>> turi >>>>> 184ag prie 4000rpm tai = 328Nm prie 4000rpm, t.y. tures 84% max torko. >>>>> Paimkim dezhe kurios 1st gear 3.42, 2nd 2.21, tarkim turim ~2500rpm >>>>> antra >>>>> pavara ir paspaudzhiam dugna. Nekickdowninus turim max (nes prie >>>>> 2500rpm >>>>> vistiek bus shiek tiek mazhiau Nm nei prie 1750) 861.9Nm y kardana >>>>> neatmetus >>>>> transmisijos nuostoliu. Jei pakickdownina turim ~3900rpm, ~328Nm ant >>>>> alkuninio ir 1122Nm y kardana neatmetus transmisijos nuostoliu. Taigi, >>>>> pakickdowninus turim ~30% daugiau torko y ratus. >>>>> >>>>> Taipogi sukele abejoniu tavo minimas kickdowninimas prie 3800rpm. >>>>> tarkim >>>>> yra >>>>> GM 5L40E automatine dezhe. jos pirma pavara 3.42, antra 2.21. kickdown >>>>> antrai pavarai esant 3800rpm tikrai nedaro, nes jy padarius rpm'ai >>>>> turetu >>>>> but ~5900. esant trechiai pavarai ir paspaudus dugna prie 3800 rpm irgi >>>>> kickdown nedaro nes rpmai butu ~5250 (trechios pavaros perdavimai >>>>> 1.60). >>>>> ketvirtai esant irgi nedaro, nes permetus y 3-chia butu 6000rpm. Manau >>>>> nedaro net esant 5tai (5tos ratio 0.75 vs 4tos 1.00) nes permetus >>>>> ishkart >>>>> kaltu y ribotuva (5000rpm). Taigis kazhkaip abejoju ar bmw suklydo, >>>>> greichiau suklydai tu. >>>>> >>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:gslcal$jqd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tai paziurek standartines kreives. Suprasi, kad cia bmw suklydo. >>>>>> Veliau >>>>>> sita klaida kiek zinau istaise. >>>>>> >>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>>>>> news:gsjh2t$r57$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> manau jei nechipintas dyzelis tai dezhes kompas suprogramuotas kad >>>>>>> kickdowninus akseleruotusi greichiausiai. >>>>>>> >>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:gsihmf$5jn$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Ypac normalu kai kick down daro iki ~3800rpm ir bando sukti iki >>>>>>>> redline..... >>>>>>>> >>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>>>> news:gsihj6$5ee$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Viskas su tuo automatu tvarkoje. Normaliai vaziuoja, normaliai >>>>>>>>> jungia >>>>>>>>> begiu. Jokiu priekaistu. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "G.S." <xx@xx.xx> wrote in message >>>>>>>>> news:gsihfd$5ag$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> O kas tam automate nepatiko ? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> As pries pirkadamas ta 330d pabandziau automata ir nusprendziau >>>>>>>>>>> kitaip. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:gsih6d$4s9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> nieks ir nesako kad baisu ar blogai. Jei tinka ir patinka, kodel >>>>>>>>>>>> ne...tarkim, toks kaip tucio buvo su tais 6begiais..man jau >>>>>>>>>>>> automatas geriau tadum... >>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:gsigju$41i$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> kita vertus - draugui vag'o sheshiabege mechanika pagriuvo, du >>>>>>>>>>>>> guoliai ir keli sinchronizatoriai 900Lt....plius dar nuimt >>>>>>>>>>>>> idet. >>>>>>>>>>>>> Tai ne taip ir baisu tie automatai :) >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>>> Dainius >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:gsig5t$3ei$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> automatas, ar mechanika, jokio skirtumo kainoj, >>>>>>>>>>>>>> remonto..vienam pavaru deze, >>>>>>>>>>>>>> kitam didele tikimybe, kad smagratis ir sankaba.... >>>>>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:gsig1e$386$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> Jei automatas, tai gali netiketai subireti. Jei mechanine, >>>>>>>>>>>>>>> tai gali tekti >>>>>>>>>>>>>>> sankabos komplekta pirkti. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Neigiami igimti dalykai dyzeliui yra turbina, purskalai, >>>>>>>>>>>>>>> siurblys, bei >>>>>>>>>>>>>>> zinoma oro srauto matuokle. Galioja ir siam variantui. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> "messiah" <info@info.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>> news:gsifkt$2m2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>> '02 metu. Kokiu didesniu negerumu eksploatacijoje galima >>>>>>>>>>>>>>>> tiketis ? Kazhko >>>>>>>>>>>>>>>> neigiamo igimto turi po kapotu ? nes visa kita daug mazh >>>>>>>>>>>>>>>> aisq. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> Patikra shiuo atveju - tik diagnostika variklio ? Suzhinoti >>>>>>>>>>>>>>>> realia rida >>>>>>>>>>>>>>>> shansu turbut nera ? >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> Achiu. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> p.s. individual - tik interjero tam tikru atributu skirtumas >>>>>>>>>>>>>>>> ?