Tema: Re: '02 e46 330d 135kW mechanika
Autorius: triptronikas
Data: 2009-04-20 23:20:16
taigi del pacio varikliuko....kolkas nuo pirkimo is karto teko pasikeisti
tik oro srauto matuokle, 2 purkstukai dar garantiniai stovi nuo pirkimo, nes
viena keite pats savininkas, o kita pakeite Krasta nemokamai, nes sulauze
bekeisdami...tada kiek zinau reikia kas antra oilservisa ar inspectiona
keisti turbinos filtriukus, nes jiems uzsikimsus, bus xana turbai. Daugiau
kaip ir nieko, traukia linksmai varikliukas. Pas mane automatas, tai jokiu
problemu kolkas nebuvo. Po kapotu dar igimta liga yra vairo stiprintuvo
auksto spaudimo zarna, beveik visu E46...naudotos nerasi geros, o nauja
kainuoja apie 800Lt.