Tema: Re: Reikia Seesam nuolaidos kodo
Autorius: Caponi
Data: 2014-09-06 21:49:01
Nu jei jau nori paprisipisinet, tai bent buk tikslus - is mano puses
"SPAM'as" tesesi nepilna diena (keli velesni skirtingu zmoniu postai tik
parode, kad tai kazkam pasirode ne visai svetima tema), nuolaida mano atveju
tai gavosi cieli 11Lt :-)

O jei jei toks gudras, tai paspamyk kuo idomesniu, bo proga protingai
patylet jau praleidai.

--
Caponi
Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI