Tema: Re: Reikia Seesam nuolaidos kodo
Autorius: Caponi
Data: 2014-09-04 16:01:18
Visiem sudalyvavusiem diskusijoj ir atsiuntusiems koda aciu, pirmasis gautas
is Petro P. panaudotas ir jam issiustas naujas kodas, antrojo kodo siuntejas
informuotas, kad jo kodas liko nepanaudotas.
Beje, bandant senaji polisa pratest per Seesam savitarnos portala, kodui
ivesti skirto laukelio nebuvo, problema isspresta tiesiog sudarant nauja
sutarti.

--
Caponi
Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI