Tema: Re: u˛skatomas Linkas ?
Autorius: amenox
Data: 2014-09-02 17:11:56
Nu bet ar dėl to kaltas paslaugos tiekėjas jei kaip sakai tupas vartotojas
padėjo ten neekryptintus duomenis su savo papais ir passwordu "123456"?
Debesų paskirtis priimti kažkokį kiekį duomenų ir juos paduoti atgal į bet
kurią vietą, jei vartotojas uždėjo elementarų slaptažodį čia gi ne debesų
kaltė ar ne?