Tema: Re: u˛skatomas Linkas ?
Autorius: Caponi
Data: 2014-09-02 16:37:48
Nu gal ne vieta tokiom diskusijom sitam groupse, galu gale as nesistengiu
nieko niekuo ir itikint, bet mano nuomone paprasta - jei kazkam atidavei
savo duomenis "po parasu" ir su griezta atsakomybe - dar dar, bet jei triedi
i debesis kur papuole - pats durnas. Jei nesistengi pats del saves, tai
zinok, kad visiem tiem debesistam tu rupi dar maziau, ka parodo ir sis
pavyzdys. Debesis yra vieshas, tavo xz kur esancius duomenis nuo viso
likusio pasaulio skiria tik uzkardele pavadinimu slaptazodis - ji nulauzt
galima beveik visada (tik gal ne visada pastangos vertos rezultato), kartais
galima apeit ir t.t., ir pan.
Bet, kai sako, vybor za vami.

--
Caponi