Tema: Re: Finiso tiesioji
Autorius: FwsA
Data: 2014-03-10 09:08:26
Butu gerai zinoti, ar draudimas mokedamas tuos 80proc (jei be sąskaitos už
remontą) elgiasi pagal istatyma, ar tik gudrauja?
Kitas momentas, jei as susitariu su nukentejusiu-sumoku jam grynais, paimu
is jo rasteli, ar nebus taip, kad ir draudimas dar jam sumokes, o draudimas
is manes regreso tvarka dar issireikalaus?
Gedas