Tema: Re: Finiso tiesioji
Autorius: 6žąsys
Data: 2014-03-07 17:25:40
"FwsA" <ggeeddoo@xxx.lt> wrote in message news:lfclph$6qn$1@trimpas.omnitel.net...

> ADsistemos dar minejo, kad draudimas, jei nera remonto saskaitos, ismoka ne
> 100proc, o 80proc samatos vertes.

cia jau kaip susitarsi su savininku, suma gali buti ir 100%, ir 110% ir 50%. jei jis nori grynu pinigu, tada gali tiketis, kad sumokesi 80% iur jis pasirasys neturis pretenziju, jei reikia dozes ir greitai, gal pasirasys ir ant 50%. bet jei reikia sveikos masinos... tokiu atveju isivaizduok, kad tu esi nukentejes, o kaltininkas tau sako "zinai, duosiu 80%, nes jei tu nenunestum fakturos i draudima, tai tau ismoketu tik 80%". primesk pats kaip toli toki gudrociu siustum. zodziu tau i si klausima atsakys tik kita sio reikalo salis.

> Ar galiu as sito tiketis? Bet jei bus
> remonto saskaita, tai galimai ta saskaita bus dar didesne?

galimai bus, bet koks tau skirtumas? tu turi samata, pagal kuria butu atliktas remontas, viska kas virs jos - ne tavo reikalas.

> Ir del PVM. Man nuostoliu atlyginimas gresia +PVM?

ne visai taip, bet galk neprasminga gilintis i apibrezimus. trumpai tariant, jei bus remontas, o ne atsiskaitymas pinigais, pvm be abejo bus.