Tema: Re: Apsipazorinau ant viso guglio :)
Autorius: monaxas
Data: 2013-02-16 23:27:05
Nu tai kiaulė aiškiai parašė kur darbas. Jeigu jau toks LookbeforYouLeap,
tai galėjai iš kart pasiskaičiuot išlaidas uždarbiui ir nepist proto
gerbiamam niufsų dalyviui su klausimais "Kiek moka? Ar pietums eitų
uždirbti?".

Blet blet, turiu čia tokį namų augintinį kaip tu, iš emigracijos grįžusį.
Ble už plotą nemoka, valgo irgi ne už savus pagrinde, bet ble 1500 dirbt
neina - per mažai, už tiek negali "išlaikyti šeimos!?".