Tema: Re: Apsipazorinau ant viso guglio :)
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-02-05 23:52:19
Nežinau, kiek dabar jiems svarbu mane rasti, bet stengiuosi būti sunkiai
randamas. Čia ne lietuviai manęs ieško, baltarusiai. Gal jie įrašyti į
nepageidaujamų Lietuvoje sąrašą už tai, kad draugą nušovė, nežinau.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

O tu labiau svarbus ar sunkiai randamas jautiesi?

"Mr.Green"  wrote in message news:kerqsn$iep$1@trimpas.omnitel.net...

Yra kerštingų žmonių, kuriems nusispjauti į nekaltumo prezumpciją.
Svarbiausia, kad neieškotų, o jei ieškos, kad nerastų.

"hedgehogus paiuricus"  wrote in message

nu tai UK va po teismus celofanai tampo, o jam kas, nekaltumo prezumpcija
gi!

--
eM