Tema: Re: diagnostiku pagelbos
Autorius: ramunas
Data: 2012-11-03 08:56:07
blin. ir namie nieko man nepavyko isgimdyti ant win7. draiveriu neina
suinstaliuoti ... vienus draiverius parsisiunciau is interneto tai
suinstaliavo ir gerai ... po to pradejo instaliuotis USB Serial Port
draiveris ir pyst neranda jojo ... tiesa ir windows updeitai kazko
nebepasidaro pas mani :/
po to bandziau ieskotis pagal toki pavadinima tai nieko neradau googlej is
draiveriu ... visus randa tipo USB to serial port :/ gal cia tas pats :/ bet
nepasinaikina man sauktukas jomajo...
dabar jungiantis su programa jau ant COM3 raso, kad interface fount bet tipo
yra problems ir eik pesda sako :)
blin kaip mutina mane tokie bajeriai :(
nejaugi nieks neturit kitaisko VAG`o 409.1 su diskeliu ?