Tema: Re: )
Autorius: YZF
Data: 2012-07-19 08:35:47
Padeti nereikia, nes as apie saskaitas kalbu is savo patirties, ir zinau 
kokios jos buna.

O jeigu labai nori, paimk kalkuliatoriu ir suskaiciuok Sauliaus K. imestoje 
Molerio saskaitoje aptarnavimo dalies kaina. Nereikes pasaku sekti.

"esguires,"  wrote in message news:ju74dq$c8a$1@trimpas.omnitel.net...

nepades - ne tas atvejis.


"YZF" <yzfas_@_centas_.lt> wrote in message
news:ju6p9d$388$1@trimpas.omnitel.net...
> Nesenai nugirdau viena istorija viename oficialiame servise:
>
> Klientas atvaro dzipa, tipo kondiske neveikia. Parejo.
>
> Serviso vadybininkas skambina po masinos patikrinimo, sako: 'viskas gerai 
> su ta kondiske, jums nepucia salcio nes salono oro filtro niekada 
> nekeitet.Uzsikimses visiskai.'
>
> Klientas: 'eee ble, taigi aptarnavima pastoviai pas jus darom, viska ten 
> keiciam, kaip galejo tas filtras uzsikisti???'
>
> Serviso vadybininkas: 'Jus kai pas mus atvarot masina tai sakot pakeisti 
> tepalus ir tepalo filtra.Tai mes taip ir padarom.Daugiau nieko ir nedarom 
> tai masinai'.
>
>
>