Tema: Re: )
Autorius: ccc
Data: 2012-07-18 21:55:37

"Caponi"  wrote in message news:ju6qjq$49b$1@trimpas.omnitel.net...

Nu biski ne visai 100% i tema, ale dziaugiuosi, kad usinu Mitsius ir turiu
meistra, kuris jau turbut
niolika metu pagrinde tik Mitsiais uzsiima ir is praktikos ir su oficialiais
atstovais as juo zymiai
labiau pasitikiu (mano masinos ne naujos, bet net turedamas nauja garantine
su problemom, jauciu,
pas ji vaziuociau, kad ir uz pinigus, bo kiek sidures su oficialiais
atstovais, tai jie ir temoka uz
besanas babkes planinius aptarnavimus daryt ir neduok dieve reikes
"neplaninio" gedimo diagnostika
padaryt ir sutvarkyt - pzdc beveik garantuotas). Taigi va siandien kaip tik
padariau SpaceStarui
kasmetini aptarnavima, tai tepalai (Liqui Moly pilna sintetika), filtrai
(tepalo, oro ir salono),
pakabos patikra, stabdziu profilaktika (galiniu ratu kaladeles nepilnai
atsileisdavo) atsistojo
250Lt :-)
Skaitau, nx tos naujos masinos su visom garantijom, jau po 1 metu man
susitaupytu babkiu porimciam
netiketam remontui, kuris nebutinai ir turetu ivykt :-)

Darbe turim 2004m space star. Galinio rato guolio keitimas su darbu 900
litu. Ne oficialiam servise.