Tema: Re: "Pavyzdingi" velosypedistai
Autorius: VNO
Data: 2012-06-08 11:32:35
"Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message news:jqsbuf$9fi$1@trimpas.omnitel.net...
> bet tai tave minanti su dvirka "ant trim" erzina bordiurai ir kiti letesni
> dviratastai, o jau auto vadeliotojo tokie stabdziai "ant trim" bele ka
> darantys negali erzint? kazkaip du postai tavo viens kitam priestaraujantys,
> nebent as cia sarkazmo kokio nepamaciau...

mane neerzina bordiurai ir kitos kliutys.
tiesiog is patirties zinau kad tai diesne gresme man (sveikatos ir finansine) yra minetas takelis.
todel renkuosi mazesne blogybe.

del 30 km/h  (kalbant apie moletu plenta) - apvaziuok antra eile ir nebus problemu.
jei antros eiles (kitur) nera - vaziuoji pagal KET - atlieki lenkimomanevra arba neatlieki.

jei dviratastas egiasi kaip dalbakas-taiciadeja jau niekonepadarysi.
erzina ir name tokie.
deja, bet nebaudziamumas valdo.

VNO