Tema: Re: "Pavyzdingi" velosypedistai
Autorius: esguires,
Data: 2012-06-08 01:46:45
greiciai tegul nedideli, bet uztat ezys siknoje tai kaip valdovu rumai ir
gedimino kalnas kartu sudejus. kd ir siandien: pederastas ant dviracio mina
sau pries eisma ir dar gaidelis nepatenkintas, kad matai dristi vaziuoti
taip, kaip k.e.t. reikalauja, ir nesiruosi del jo braukti sonu kitu
automobiliu. ir tokiu senamiestyje pastaruoju metu sutinku kasdien. nx juos
aisku, bet ne visi tokie ramus.