Tema: Re: Jei tiesa, tai as irgi apakes
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-06-04 13:11:59
Idomiai, kažkaip iš šitos pusės nežiūrėjau į tai :)

Man važiuojant tiek ant 139,9, tiek ant 110 sanaudų šimtui gaunas ~6,6 +-0,3 
(benzo), greitį cruizas laiko.

> Mažai dabar greitkelyje arba magistralėje matau lekiančių daugiau nei 
> 120km/h net vasarą :) su tokiomis kuro kainomis, net man daugiau nei 
> 122km/h važiuot neapsimoka, tai aš neskubėdamas ir važiuoju, ir tai 
> daugumą lenkiu :)

Gali būt, bet lyginant slikus su 2mm, kur ant 120 drėgnam kelį šoninis vėjas 
duoda drifto pojūčius, ir padangas su bent 5mm protektoriaus, kur nebaisu ir 
per bala ant 130 pravažiuot jei nėr kaip pasitraukt, skirtumas yra :) O savo 
2mm nemačiau iš anksto, nes buvo palygint naujos padangos, tiesiog pasirodo 
falkenai minkšti. Pamačiau, kai kažkodėl važiuodamas pirmyn į klaipėdą tą 
pačią diena suktuku išskridau į pievą, atvirai tai daugiau keikiausi nes per 
šlapią pievą vos į autostradą atgal įtraukiau, nes pats įvykis greitas ir 
reikėjo dar stulpelį apvažiuot.

> o drėgname kelyje tavo "saugumas" su geromis padangomis ir greičiu virš 
> 120km/h yra daugiau butaforinis, įšoksi į kokią pelkę ir šiksi į kelnes 
> griovyje, nepadės nei geros padangos.

Patogumas tai aišku, bet tada kodėl nepridedama dar kokių 120-200Lt už 
naudotas padangas geresnes negu tos žieminės, mažai važinėjant tai jų užteks 
kol nedinėm pavirs? Aš tiesa sakant keliem kolegom be pinigų surinkau 
padangas kur po keitimo sezono lieka prie servisų išmetimui su 2-3mm 
protektoriaus, vis geriau negu žieminės :)

> O Lietuvoje daug kas automobilius turi, nes transportas susisiekimui yra 
> žiauriai nepatogus ir brangus, kaip, kad jis išvystytas kitose šalyse. Man 
> labiau apsimoka laikyti savo automobilį, su kuriuo aš susisodinęs visą 
> savo šaiką nuvažiuosiu į reikiamą vietą su daiktais už 130lt, kai tuo 
> tarpu su traukiniu pisiuos ilgesnį laiką iki didelio miesto, o tada dar 
> reikės iki savo važiuoti kaimo autobusais ir sumokėsiu virš 200. Tad net 
> nedaug važinėjant, man labiau mašiną apsimoka laikyti (plius laikau tai ne 
> investicija, o tiesiog išlaidas patogiam gyvenimui).
>
> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> parašė naujienų 
> news:jqfvm2$of4$1@trimpas.omnitel.net...
>> Aš tai sakyčiau kad jei neturi pinigų mašinai, tai ir nevažinėk su ja. 
>> Nieks nesako, kad reik būt visiem newsu buržujam turtuoliam ir mokesčius 
>> į priekį mokėt, bet kai žmonės gyvena nuo algos iki algos, vos užsimoka 
>> už komunalinius ir maistą, bet turi mašina pilnu baku, einančiu draudimu 
>> už koki min 30Lt/mėn ir grubiai 100Lt/mėn (arba 1000-1500Lt/metam) 
>> standartine eksploatacija. O jei jau sugeba tiek surast, tai neranda 
>> 400-600Lt per du metus už paprastas normalias padangas? 1-2 bakai benzo 
>> netoli 400Lt kainuoja blyn.
>> Na o jei tipo nedaug važinėjantis, tai ar ne pigiau su taksi važinėt?
>>
>> Aš klausiu gana rimtai, be išsipisinėjimo, nes neįsikertu kaip veikia 
>> tai.
>>
>> Pas mane padangos/stabdžiai/vairas gauna prioriteta prieš bet ką 
>> susijusio su mašina, bet užtat važiuodamas žinau, kad kai numušiu ką 
>> nors, būsiu padaręs viską, ką galėjau, o ne "bl** padangos šūdinos".
>>
>> Tiesa aš paprastai nevažinėju lėčiau nei ženklai leidžia :) Kažkada teko 
>> su 2mm protektorium Klaipėda-Vilnius daryt per drėgną kelią, užkniso 
>> negyvai - tuščias kelias, matomumas geras, o daugiau 120km/h saugu 
>> nebuvo.
>>
>> "Mtrhed" <a@b.lt> wrote in message 
>> news:jqakkc$jdk$1@trimpas.omnitel.net...
>>> http://kauno.diena.lt/naujienos/transportas/lnk-laidos-atliktas-tyrimas-apie-padangas-sokiravo-429979
>>>
>>