Tema: Re: Kondicionieriu pildymas
Autorius: Renookas
Data: 2012-05-18 11:54:23
o as prasau uz to sandarumo tikrinima pinigu? Sneki tik kad sneketi... jei
as noriu kad butu atliktos visos pildymo fazes, tai ir duodu klientui full
paketa uz ta pacia kaina. jei patinka kitur sutaupyti ten 15 minuciu ant
pildymo del trumpesnio vakuumavimo, ar sandarumo fazes tikrinimo tai vaziuok
kitur. gi nei vieno neverciau ir neprasiau pas mane vaziuoti. As pildau tai
atlikdamas, kitas pildo ant tempo - 5 min vakuumas, leak detection off, ir
pilamas freonas. Super. Greita, nesugaista laiko ir vaizuoji toliau. As
vakuumavima laikau ilgiau, sandarumo testo neisjungiu, uzgaiztu kazkiek
ilgiau, bet as ramus nes padariau viska. Ir ramiai pasiimu uz paslauga
pingus kuriuos manau uzdirbau savo aparaturos pagalba. jei kazkam atrodo per
brangu - pildykites kitur, jei kazkam atrodo kad nori tokios paslaugos,
prasome pas mane. Jei as neisjungdamas lead detection manote kad jus
apgaudineju - tai pasakykite, isjungsiu, neatliksiu to tuomet.

"Witt"  parašė naujienų news:jp3a5t$ku2$1@trimpas.omnitel.net...

Tai jis cia agitacija daro, juk jau prasideda kondishinu sezonas. Mane
asmeniskai tai tik juokas ima is tokiu patarimu. Zinoma cia verslas: kuo
daugiau loxu apipisi tuo kisene storesne.