Tema: Re: Kondicionieriu pildymas
Autorius: Renookas
Data: 2012-05-17 11:08:56
klausimas idomus. susitiksiu kaip tik su oficialiu atstovu savininkais.
paprasysiu jei gali kad atsakytu ar pasiaiskintu. manau kita savaite turetu
tai ivykti. jei ka suzinosiu galesiu mesteleti ir i newsus. Karloff
issakytos mintys, mano turimos rekomendacijos ir kitu pasisakymai kelia
diskusija. verta pasidometi kodel detaliu gamintojai kelia tokias
rekomendacijas, o auto gamintojai i jas nereaguoja. o gal reaguoja?) tiesiog
man paciam dabar labai idomu irgi pasidare.

"kastisv"  parašė naujienų news:jp1f23$m8h$1@trimpas.omnitel.net...

bet tai dar durna klausima uzduosiu. tai kodel auto gamintojai i auto
aptarnavimo knygutes prie jokios ridos neraso freono pildymo ar siaip
paziurejimo???????