Tema: Re: Nuomones apie Smart
Autorius: vedarinis
Data: 2012-05-15 22:30:54
Nu siaip "karstas" variklis smarto - variklis gale + maza kubatura + turbo =
dideles temperaturos viduj, uztat ir svyla. Yra kazkoks ten egzempliorius
kur jau beveik neva 400k km susukes be kapitalkes, bet cia isimtis, ne
taisykle. Antra karta nebepirkciau smarto, koks nors aygo ar c1 visapusiskai
geresnis pasirinkimas.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:joh6o8$bvm$1@trimpas.omnitel.net...

nu pagal mano kuklų supratimą normali sintetika išvis privalo neužsvilt.
Keičiant kas 6kkm. Nebent, ten jos pikasi litras.

btw, apie longlife. BMW stūmokliai po 200kkm, po tepaliniais žiedais yra
skylės tepalo nubėgimui - tai užkepę taip, kad tik grąžtu paėmiau. Na
bet ten pagal vaizdą paskutinis tepalas gal 50kkm nekeistas...