Tema: Re: Nuomones apie Smart
Autorius: [nemielas]
Data: 2012-05-10 11:43:41
jo, pavarų dėžė tai ten tikrai iš fantastikos srities - važiuoji, atleidi gazą, tada vėl paspaudi ir tada automatas galvoja wtf čia įvyko ir ką jam toliau daryti. gaunas toks tampymasis. rankom mėtant pavaras tikrai smagiau važiuoja.
bet kosminio cveko roboto kol kas iš asmeninės patirties dar niekas neperspjovė - ten tai greičiausiai AI įdėjo į pav. dėžę, bet nuo kokio virtuvės kombaino :D