Tema: Re: Svilpukai nuo zveries
Autorius: Caponi
Data: 2012-04-25 20:45:35
O kodel ne?

Pydarus, sadistus, girtus uz vairo ir visokius kitokius izvergus keliancius tiesiogini pavoju
aplinkiniams (sveikatai ar gyvybei) reikia naikint. As jau sakiau anksciau - as stengiuosi
vadovautis taisykle "nedaryk kitam to, ko nenoretum, kad darytu su tavim". Jei kazkas piktybiskai ir
samoningai kenkia aplinkiniams - salint naxren tokius is visuomenes minimaliom sanaudom.

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance