Tema: Re: Svilpukai nuo zveries
Autorius: Pizaminis
Data: 2012-04-24 09:43:27
Jeigu jau toks gyvybes saugotojas esate, tai gal ir uodu neuzmusinejate?
maitinate savo krauju gal? ar savo vaiku krauju? tai gal ir erkes paseriate
ir vel paleidziate i laisve? juk gyvybe! negalima uzmust, lai gyvena,
nesioja ligas visokias.. vat erkute kada isisiurbs tavo vaikui, pernes kokia
nors rimtesne liga, ir ka tada? vistiek galvosi, kad kazkokie vabaliukai,
pelytes, katytes ir kt. yra sventas dalykas, lai savi vaikai mirsta, bet tu
gyvuneliu ne pirstu nepaliesi?

--
Su visa derama pagarba,
Pizaminis

"Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message
Va va, tas personazas tavo idetam paveiksliuke kaip tik kaciu medziokle ir
uzsiiminejo, bo jas kenkejais laike - labai panasu i tavo paties paziuras
Jei tau kazkas trukdo, tai tu ir skambink i Nuarus, man asmeniskai niekas
netrukdo, gal uztai ir mano skarbonkiu niekas nedrasko (o gal ir drasko, bet
as metalo gabalo kas diena nelaizau ir neieskau menkiausio sviezio ibrezimo,
as ne is tu, kur distancinius i celofana kisa).
O va aiskint apie zudymo humaniskuma (ir dar su antifrizais) gali savo
bobutei - gyvybe yra gyvybe, ir pavyzdziui mano akimis ziurint tavo supista
gyvybe (butent tokia, o ir tavo bybys manes visiskai nedomina, paprasyk savo
draugu, gal kuris pades, jei per rupinimasi gelzgaliais bobos susirast
negali :-)) yra nei kiek ne vertingesne, nei kokio niekingo tarakono.

Ir dar - as ne jokia ne motina, pagal paziuras as esu poxuistines pakraipos
realistas (tarkim, tu paciu kaciu visu neisnaikinsi, net jei labai
stengsiesi, o jei dali isnuodysi, i ju vieta atklys kitos - rezultate
isleisi kelis litus ant antifrizo, nuzudysi kelis gyvunus (taip galbut
patenkindamas savo iskrypeliskus polinkius), bet tavo skarbonke vistiek kas
nors sugadins - ar naujos kates apibraizys, ar kaimyno suo apmys (net ir su
pavadeliu vedziojamas), ar varna apsiks, ar koks dalbajobas uzsipliurpes
debiliaku gatvej inpis i sona - visus naxren isnuodysi?), ir gyvenime
stengiuosi vadovautis taisykle "nedaryk niekam to, ko nenoretum, kad su
tavim darytu" - as nenoriu, kad mane kas nuodytu, nes ant saligatvio
nusispjoviau, todel net minciu nekyla nusaut balandi, kuris ant kapoto
prisiko - nugi gyvenam realiam pasauly, ir asmeniskai as nesijauciu turintis
teise (o ir galimybiu, realiai ziurint) visiem likusiem zemes gyventojam
(turiu omeny ne tik zmones) nurodinet kaip jie turi elgtis, kad prisitaikytu
prie mano noru.

Zodziu, gali ait nx, ir linkiu, kad per savaitgali rastum kas tau nuciulps,
gal ramiau i aplinka pradesi reaguot.

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance

  "Petras" <kas@kur.lt> wrote in message
  Tu zmogaus gyvybe prilygini valkataujancios kates gyvybei?!
  Jeigu toks humanistas, tai tempkis visas valkatas i buta ar pasakyk kur
riba (valkatu skaicius ar sudu kiekis kieme?).
  Nebutina zudyt, bet tada buk toks malonus - skambink y tuos nuarus ar
chujarus ir tegul issiveza, saugo, priziuri, marina, migdo.
  As namie auginu 3 rusiu gyvunus ir visus juos priziuriu, jeigu tau taip
idomu. Ir gyvunus megstu ir jais rupinuosi.
  Normalus ir humaniskas numarinimas yra geriau uz valkatavima, salty, ligas
ir alki. Antifrizas irgi humaniskas, jeigu tau idomu. Be kanciu.

  O uz "skarboke" ir "supista gyvybe" ciulpk byby, supratai?.
  Atsirado blet Motina Terese.

http://www.lrytas.lt/-13332837691332112248-p2-vaistas-nuo-laukini%C5%B3-%C5%BEv%C4%97ri%C5%B3-prie-ma%C5%A1inos-tvirtinami-%C5%A1vilpukai.htm