Tema: Re: Norim greicio
Autorius: Ignas
Data: 2012-03-30 16:53:19
is tavo kalbos supratau, kad visi bordiurai pilnu perimetru tures but su
nuolydziu, nes tau jau dvirati uzkelt problema, tada atsiras problemu del
priparkuotu auto ties bordiuru - uzstos patekima ant saligatvio, sumanysit
uzdraust ten auto stovejima ir taip bedu dauges, o problema nesispres...
apie pesciuju "teises" as jau nebekalbu...