Tema: Re: Norim greicio
Autorius: FX
Data: 2012-03-29 18:58:26
Tai kol kas ant shaligatviu negalima parkuoti :)

Linksmiausia dalis bus ta kad jei tu numesi motopyrda ant shaligatvio ir ja
uzhstatys su mashino taip kad reikes pavazhiuoti kazhkiek metru nemazhai
tada vel automobiliu vairuotojai bus blogi nes uzhstate shaligatvy :DDD

FX

"Yvl"  wrote in message news:jl20oe$3vc$1@trimpas.omnitel.net...

kiek jau pervaziavo? nu kamon, nu nebuk megzta berete... :)