Tema: Re: svenciam kovo 8
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-03-09 14:18:01
Pagal turimus irodymus.
Jei kalbant konkreciai apie eismo ivykius, tai konsuline konvencija nelabai
daug palieka vietois uzsienieciui shakotis, ypac jei ivykis ne ambasados
teritorijoje (Istrigo besimokant, nes patiko vieno teises destytojo suktas
klausimas kazkada - kokie istatymai galioja ambasados darbuotojui
vairuojanciam ambasados automobili). O jei kalbant dar konkreciau apie
konkretu ivyki - tai kiek supratau ten ishvis eiline ambasados melzeja,
kurios padarytam ivykiui taikomi bendroji teise, net jei ivykis padarytas su
ambasados karuciu. Nes atsakomybe taigi valdytojo, o ne transporto
priemones.

"Veikejas"  wrote in message news:jjcs2m$ude$1@trimpas.omnitel.net...

na ok kaip policija nustatines