Tema: Re: svenciam kovo 8
Autorius: Greblius
Data: 2012-03-09 11:32:06
Tiek girtam tiek blaivam stabdo vienodai masina, jei ipisi I girta is
paskos, kaltas busi tu, diplomatiniu atveju ar ne, o jis tiesiog isvengs
atsakomybes uz girtuma.

Nemyzk I stringa arba shlipskameru prisideliok. :)

"Veikejas"  wrote in message news:jjcher$fgq$1@trimpas.omnitel.net...

pats turbut gerai gerei vakar.

N variantu yra galimu, netgi jeigu vaziuoji ish paskos ir priekyje chronius
mina stabdzius iki dugno ir i varai jam i shikna, arba prieki uzkisha
rikiuodamasis ish pirmos i antra arba daro posuki neijunges posukio ijungia
tik po avarijos ir t.t.