Tema: Re: Klausimas is KET serijos
Autorius: Mindaugas
Data: 2012-02-26 21:26:26
Seskineje artai Pasilaiciuose prie Lesto budeles toks sviesoforas su pereja
ir sankryza... Degant raudonai is salutines masinos ilenda, dazniausia
pusiau kampu ir visada praleidzia pesciuosius, bent todel, kad jei
nepraleistu, tai masina ta minia aplamdytu. Jei vaziuotum, net visai
logiskai gaunasi, kad isuki ir lauki kol uzsidegs zalia, kai vaziuojantiems
Laisves prospektu painiojasi stop linija.