Tema: Re: Brussels Auto&Moto Show
Autorius: Veikejas
Data: 2012-01-25 14:31:55
nebutum tingus pagooglintum rastum visus pagrindimus , uztektu ir lt
svetaines pagooglint, be to remiantis tavo logika rusams labai labai patinka
lada dizainas, o indams tuk-tuk yra super dizaino shedevras :)
ir tuo paciu pats shlyksciausias dizainas yra bentley nes tiek mazai per
metus ju nuperka :-)

P.s.: negi net youtube nemoki naudotis, taigi ten yra ta vw polo reklama ir
bus tau konkretus pagrindimas, tiesa nzn ar lietuvishka versija yra, gal
delto ...

"VNO" <paklauskmanes@paklausk.lt> wrote in message

> [...]
> daryti taip, kad pardavimai  mazetu ir tau patiktu?
> kopijuoti Kia, mb ar GM?

> Tai, kad jau SPRENDI!. "pas vw ishvis dizaino nerasta"
> Tik dabar bandaivartaliotis ir issisukti.
>
> Kitaip sakant tavo sakinukas:
> "pas vw ishvis dizaino nerasta, nebutu scirocco, tai galetu ta savo viena
> likusi dizaineri atleisti :)"
>
> yra visa labo patrolinimas zmogaus, kuris nezino ka sako.

> man pakanka matyti VW darbu rezultatus - augantys pardavimai ir geri
> zmoniu ivertinimai mokant pinigus.
> sory, bet tavo "rimti" pasisakymaibaigesi, kai tu juos nesigebejai

>>> 2. Butent Golf ir Polo dizainai yra populiarus.
>>> 3. VW pardave 1.6mlnautomobiliu Europoje, antroje vietoje fors su 1.0