Tema: Re: Brussels Auto&Moto Show
Autorius: VNO
Data: 2012-01-25 14:00:41
> kad patinka ash nesiginciju

thanx God! Pagaliai daejo :D

> bet kaip patys vw inzinieriai kai kuriuose straipsniuose pripazysta, jog
> dabartinis guolio dizainas ish esmes tas I ar tais II kartos dizainas
> pridejus viena kita linija ir ish esmes labai mazai kuo nuo tu pirmatku
> besiskiriantis.

O ka tu siulai gerb.p. zinove-diraineriau? :)
daryti taip, kad pardavimai  mazetu ir tau patiktu?
kopijuoti Kia, mb ar GM?

> Tokia VW strategija, juk yra pirkeju grupe, kuriems butent to reikia,
> nesiruoshiu spresti ar jiem ish viso jokio dizaino nereik ar jiem labai
> patinka tas pries 30 metu padarytas, Tiesiog kai zmoniu tarpe vos ne kas
> antras yra konservatyviu paziuru tokia strategija veikia.

Tai, kad jau SPRENDI!. "pas vw ishvis dizaino nerasta"
Tik dabar bandaivartaliotis ir issisukti.

Kitaip sakant tavo sakinukas:
"pas vw ishvis dizaino nerasta, nebutu scirocco, tai galetu ta savo viena
likusi dizaineri atleisti :)"

yra visa labo patrolinimas zmogaus, kuris nezino ka sako.

> P.s.: jei negirdejai reik dometis :) pradizia polo reklama paziurek.

man pakanka matyti VW darbu rezultatus - augantys pardavimai ir geri zmoniu ivertinimai mokant pinigus.
sory, bet tavo "rimti" pasisakymaibaigesi, kai tu juos nesigebejai pagristi.

VNO