Tema: Re: Zlunga verslas
Autorius: xyx
Data: 2012-01-08 22:46:53
Matyt ITisnikas tai tau pasiseke susirast propper sedima darba astuonioms
valandoms per diena, o as vat pataupiau ant parkingo ir kamzelka is
storesnes odos pasipirkau ! Labai gerai is pirties brickoj  vaziuot... :)
beto ir masinu turiu daugiau nei tris, ir ka... vietos kieme pasiparkuot
turiu...
Ir isviso man tas jusu parkingas neaktualus, gyvenu kaime... :) i darba
nevazineju per kamscius... i centra atvaziuoju dazniausiai ant vakaro, o
prie Invino naktimis nemokama...vienas cubalibre iseis vietoj jusu parkingo
!!
:) :)