Tema: Re: Zlunga verslas
Autorius: Nitro
Data: 2012-01-05 19:35:58
del gudelio neatsakei ;]

"KEdas"  wrote in message news:je43g5$f43$1@trimpas.omnitel.net...

2012.01.05 13:35, Nitro rašė:
> tai gal sutvarkius ir reikejo apmokestinti? Eksvairas lygino su bulviu
> lauku, bet galima rasti lygesniu bulviu lauku, nei ta aikstele.

Iš karto negalima, nes pagal teismo sprendimą ten turi būti 40 stovėjimo
vietų.

> Galu gale tikrai, kodel uzupyje parkingas vis dar nemokamas?

Šito aš irgi senokai klausinėju „eismo organizatorių“. Jie kažkodėl
mano, kad kiekviena papildoma NEMOKAMA stovėjimo vieta senamiestyje yra
gėris.

Panašu, kad kol Zuokas asmeniškai nepasakys ar to neįrašys pasitarimo
protokole, tol niekas ir nesikeis. :(

Senai jau prašau, kad visą senamiestį paskelbtų zona, kur automobilių
stovėjimas mokamas. Šitas lyg ir juda į priekį.
Gyventojų kiemams ruošiama atskira tvarka, kad chaliavčikai neužkišinėtų
kiemų, t.y. kiemuose galėtų stovėti tik registruoti automobiliai už
kažkokį ilgalaikį mokestį.