Tema: Re: ir cia pabrango
Autorius: aviliux
Data: 2011-11-22 15:42:01
ziurek mano logika: minimalus = minimalus, paimam santyki, 14700=670, 14700
/ 670 = 22. So viska dalinam is 22 ir gaunam kiek tai turetu but lietuvoje,
kad jaustumeisi kaip norgej.
duona pigiausia 50ct/kg, gera 1lt - 1.5lt/kg
mesa nuo 3lt iki 9lt/kg
kinas 5lt
skudurai ir batai 2 kartus pigesni nei LT.

Veza.