Tema: Re: ir cia pabrango
Autorius: Miegapele
Data: 2011-11-22 15:14:22
duona pigiausia 12 noku, gera apie 25-32nokai, mesa nuo 70 noku, jei labai
gera ir 200 gali siekti. batai, skudurai iprasto kainom truputi brangiau nei
lt o per ispardavimus iki 2 kartu pigiau nei lt (nepamenu kada pirkau ne per
ispardavima) neskaitant kokybes, garantiju ir grazinimo be problemu,
skirtumu, kinas apie 100noku, siaip jei i bara eini tai apie 1000 noku be
transporto islekia (nepamenu kad aten buvau, yra geresniu pramogu) is pirmo
svilgsnio viskas astronomiskai brangu bet kai apsipranti tai zinai kaip
gauti nuolaidas. sako masinos brangios. taip. brangios jei labai gerai
islaikytos. o sudorztas i lt varo ir ne vienas. paskui lt jos kaip naujos :)