Tema: Re: COMM: 195/55R15 SAVA S3
Autorius: Caponi
Data: 2011-10-28 11:56:53
Nu as nepasakyciau, kad droziasi labiau nei kitos.
Bet is esmes stebuklu nebuna, ta padanga, kuri sukimba su keliu nori nenori dyla. Pamenu, turejau kazkada gilioj jaunystej kazkokias Roadstone nusipirkes per durna galva - po 3 ar 4 metu (nepamenu kiek as su jom atvazinejau) jos atrode praktiskai kaip naujos. Uztai vazinetis su jom buvo linksma, menkiausia proga buvo linkusios slidinet, palijus tai visai kaip ant ledo jausdavausi :-)

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance