Tema: Re: COMM: 195/55R15 SAVA S3
Autorius: Caponi
Data: 2011-10-28 10:23:26
O nafig tie Nokianai? :-)
Siaip kiek man teko su visokiom padangom vazinet, tai sitos Sava Eskimo S3 yra vienos geriausiu zieminiu nedygliuotu padangu, o jei dar ivertint ju kaina, tai konkurencijos isvis beveik nelieka - tai teigdamas remiuosi savo pojuciais (nors tokios pat nuomones yra ne vienas mano pazistamas :-)), galbut atlikinejant testus jos ir neuzimtu nei vienoj rungty 1 vietos, bet bendras ispudis vairuojant kasdien yra labai geras. Tarkim dabar ziemos metu ant mano masinos stovi dvigubai brangesnes Bridgestone Blizzak Nordic, ant zmonos Sava S3 - sakyciau pagal vaziavima ziema (sniegas, ledukas), sukibima su keliu yra pakankamai lygiaverciai varzovai, bet jei kelias sausas buna, tai su Bridgestonais kaip per kose vaziuoju (ypac posukiuose) tuo tarpu Sava ant kelio stovi gerokai uztikrinciau.

Zodziu, pavariau reklamos, is zlc alaus :-)

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance