Tema: Re: I ka kreiptis, reik atsukt odometra. Vilnius ir +/- netoli
Autorius: ufonaut
Data: 2011-10-18 17:30:03
Esme ta, kad isvardinti trukumus rastu nera privaloma. Tu gali
reikalauti normaliai surasyti sutarti, bet turginis pasakys "eik nx".
Arba kaina isaugs 1,5x. Ar pats tada pirksi, ar visgi ieskosi varianto
"be trukumu"?
Situacija susvelnetu, jei visi privaletu isvardinti trukumus.
Kitas dalykas, ar tikrai logiska vardinti vien defektus? Ypac 10+ metu
auto, kur bet kuria akimirka bet kas gali sugesti. Gal reiketu numatyti
isvardinti tai, kas tikrai veikia ir uz ka pardavejas nori atsakyti, o
visa kita - kaip dievas duos.