Tema: Re: I ka kreiptis, reik atsukt odometra. Vilnius ir +/- netoli
Autorius: Herkus
Data: 2011-10-18 10:01:39
nu bet tai kas ta "bukuma" isude?  visi ta pacia pasaka pasakoja
'diedukas vazinejo, vienas savininkas, tikra rida'. Saziningu zmoniu
tarp pirkeju daugiau, nei tarp perekupu: nesugadinti pirkejai 'ne
verslininkai' itikejo, kad dauguma masinu turguose geros, is kitos puses
pardavejai suprato apie sito triuko veiksminguma. Vsio, sniego kamuolys
paleistas...

kas kaltas? Tas kas apipisineja, nesvarbu, ant kiek zioplas pirkejas bebutu.