Tema: Re: Minties x Zirmunu sankryza
Autorius: pracyvnas
Data: 2011-09-29 16:57:32
Tas "rikiuotis" galioja turbut tik nakti, kada stovi vienas pirmoj juostoj.
Jei vaziuoji tuo metu, kada pakankamai didelis automobiliu srautas,
ivaziuosi pirma juosta, as ivaziuosiu antra juosta is paskos manes ivaziuos
kitas antra juosta ir kas tada? Arba kerti per stabdzius pirmoj juostoj, nes
ner vietos persirikiuot I antra, o issukt pirmam issukime nesinori, arba
darai man padreza ir gauni I sona. Dar varijantas, kad pirma juosta vaziuoji
aplink visa zieda..

"hedgehogus paiuricus"  wrote in message

Vilniaus zieduose ivaziaves pirma gali rikiuotis i antra vaziavimui iki dar
kito isvaziavimo, nes zenklai stovi jau ziede. Klaipedos zieduose judejima
nurodantys zenklai stovi pries ziedus ir ten vaziuodamas isilgai klaipedos
pirma gali vaziuot tiesiai iki antro isvaziavimo niekur nepersirikiuodamas
ir nieko nepazeisdamas

--
eM