Tema: Re: Minties x Zirmunu sankryza
Autorius: Doxlas
Data: 2011-09-29 15:59:23
Reik nežiopsot ir spaust gazą, kai žalia užsidegė, kad tas kuris iš dešiniau
važiuojantis neturėtų nė minties, kad spės įlįst į pirmą eilę kitoj
sankryžos pusėj. Tas kuris lindo dešiniau ir norėjo važiuot tiesiai norėjo
pasirodyt gudresniu už kitus, taigi teks jam pastovėt sankryžoj kol visi
kiti už tavęs išsirikiavę nepervažiuos sankryžos.