Tema: Re: Chrestomatine situacija
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2011-09-28 10:46:32
Ne nu tai aisku, kaip jis galejo virsyt-britvininkai juk niekada
nevirsija!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Beje, zodi "kokiu", kuris reiskia, kad
ivertinimas tiketinai netikslus, pastebejai, ar kaip visi britvofilai,
prarijai ir nebera? Jis galejo lekti 150, 110, 210. Ir nera parasyta nei
moteriskes akies paklaida, nei isduotas sertifikatas, kuriuo remiantis
galima uztikrinti, kad butent 150 britvininkas praleke. Kaip ir
minejau-jo greitis galejo buti 120, 150, 210 ar 250.