Tema: Re: Chrestomatine situacija
Autorius: FX
Data: 2011-09-27 17:01:57
Padeda taksistas kuris paliudija jog ne tu kaltas, o tas kuris per raudona
vazhiavo bet drystantis akis draskyti lyg niekur nieko kad jis per zhalia
vazhiavo :D

FX

"VNO"  wrote in message news:j5skq3$6if$1@trimpas.omnitel.net...

gal tu jau nenusisnekek taip :D
varai cia teorijas kazkokias.
gal neteko avarijoje jokioje dalyvauti?

buvo man easy sitaicija - vaxiavau gal kokius 40-50 km/h per zalia.
sankryzoje per raudona vare boba Golfe.
Kai supratau kas bus liko tik minimalus laikas paspausti stabdi.
Tai padejo tik tiek, kad ikale ne i mano sonba, o i masinos kampa.

ir jokiu greiciu nebuvo.
tiesio kai vaziuoji per zalia ,tai koja spaudzia gaza o ne stabdi.

cia buvo tas pats - pajudejo, paziurejo ir nieko ji jau padaryti negalejo.
cia ne Lambo, pagreiteti nespesi, susutoti irgi.
tau tiesiog kala ir viskas.

VNO

P.S. buvo man taip pat ir su kita masina - tada pastebejau irgi problema,
kaliau per gaza, tai ikale i galini sparna.
viskas. tos sekundes nieko nepadeda paprasciausiai.