Tema: Re: OT pakraunamos baterijos (akumiliatoriai)
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-08-22 09:35:01
On 08/20/2011 02:53 PM, Exo wrote:
> Plem Jūs skaitot tai kas parašyta ar tai ką norit matyt.... aš nesakau kad nebūna gerų AA akumuliatorių kurie po metų puikiai veikia. Aš sakau jog visi be išimties akumuliatoriai nenaudojami išsikrauna, kad visi jie laiko trumpiau nei paprastos baterijos, kadangi fizikos dėsnių neaplenks nei Sanyo nei Duracell, niekas...
>
> Exo

Sneki nesamones. Su Energizer ten sustriausiom batarkem fotikas tempe
kokias 2h. Su kazkokiom sudinom tai is vis 0.5h. Su eneloop tai visa
diena su vienu pakrovimu atsiputes galiu pleskinti. O fotikai su
integruotu akumu, tai nelabai dziagsmas... ypac kai issikrauna ir neturi
atsarginio akumo. O eneloop komplektas kainuoja tikrai nedaug ir as
visada turiu atsargoj dvi pakrautas. Siaip fotkinu gan retai tai fotikas
ir keleta menesiu praguli su tom paciom eneloop pakrautom ir nieko,
nuputus dulkes fotkina kai reikia be jokiu problemu ir batarkiu keitimo.