Tema: Re: OT pakraunamos baterijos (akumiliatoriai)
Autorius: Exo
Data: 2011-08-20 14:53:53
Plem Jūs skaitot tai kas parašyta ar tai ką norit matyt.... aš nesakau kad nebūna gerų AA akumuliatorių kurie po metų puikiai veikia. Aš sakau jog visi be išimties akumuliatoriai nenaudojami išsikrauna, kad visi jie laiko trumpiau nei paprastos baterijos, kadangi fizikos dėsnių neaplenks nei Sanyo nei Duracell, niekas...

Exo