Tema: Re: Kokie priedai reikalingi dviraciui?
Autorius: Saulius K.
Data: 2011-06-03 14:01:37
"VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message
news:isa78g$8nv$1@trimpas.omnitel.net...
>o koks dviratis?

Giant kazkoks ale universalus, su priekiniais amortizatoriais. Jokiu sparnu,
kasiku ir t.t. nera. Dorai dar neapziurejau, nes vakar po darbo radau
siurpriza, bet vakare buvo reikalu visokiu.

> Kiek suprantu, nori vazinetis ir palikineti laiks nuo laiko kurnors dvirka
> mieste.
Ne tiek po miesta, kiek "uzmiestyje", nes pats gyvenu netoli Zaliuju ezeru.
Nu ir kai alus baigiasi, tai 15 km kaloriju deginimo visai ne pro sali :)

> 1.1. salmas(neprivaloma), bet vertatureti. arba kepure.
Cia vat irgi pas mane klausimas, ant kiek jis aktualus? Nors is kitos puses
reliatyvu, prireiks viena karta, ir to gali uztekti. Arba greiciausiai ir
neuztekti.

> 2.3. sparnai - jei neesi koks sportininkas, tai manau rubai bus svaresni
> po balos.
I darba nevazinesiu, tai kaip ir px.

> 3.1. kompas - imciau is karto su kadensu.  paskaitysi po to kaip
> tvarkingai sukti pedalus.  Sanariai aciu pasakys.
Tipo su pulso matuokliu? Nu ne sportininkas as, vaziavimas turi buti
malonumas o ne nuvaziuotu km ar vidutinio greicio pasiekimas.

> 3.4. apranga. sortai su "pampersu" - labai patogus dalykas!!! labai
> rekomenduoju.
Gera mintis, nes balnas toks pailgas ir siauras.

Dekui visiems atsakiusiems.