Tema: Re: Lietuvos dienraščių lyderis, BL
Autorius: Andr
Data: 2011-05-29 23:09:12
Jie taigi rado stebuklinga puslpapi su livetimingu ir galvoja, kad niekas
daugiau jo nezino, tai galvas sukise I kompa ziuri ka cia dar is jo
papasakot, kad protingesniais pasirodyt. I pacia transliacija, tik karts nuo
karto paziuri ar dar lenktynes nesibaige.

"nknzn"  wrote in message news:iru4ee$4qr$1@trimpas.omnitel.net...

Kad transliacijos nežiūri, tai toks įspūdis susidaro. Pradžioje parodė
lentą, kad visi su superminkštomis, o tik klounas, (kurį teisėjai
"skriaudžia" dėl to, kad jis įdegęs, o maldonado su massa kvailiai) su
minkštomis. Mūsų komentarotiai kažku po kelių ratų atsigavo ir choru nustebę
rėkti pradėjo, ana pas tą geltonos padangos, WAW, stebūklas.